Interact Office-programvare fra Signify er spesielt utviklet for å bringe sammen tilkoblede belysningssystemer og datasystemene samler inn med dine andre smarte kontorløsninger. Prolux er sertifisert leverandør innen Interact Pro-porteføljen, og kan bistå kundene på veien frem mot et smartere kontor.
1. Lysstyring
- Ta full kontroll over kontorbelysning på tvers av én bygning eller hele eiendomsporteføljen din.
- Dashbordet gir innsikt i lysbruk, slik at du kan ta faktabaserte beslutninger for å optimalisere belysningen og redusere tilknyttede kostnader.
2. Energioptimalisering
- Få en dyptgående forståelse av lysenergibruk på tvers av kontorlokaler.
- Bruk innsikten til å forbedre driftseffektiviteten og redusere kostnadene.
3. Scenehåndtering
- Angi lysplaner eller dimmeprogrammer for å levere rett lys til rett tid, og forbedre de ansattes komfort og ytelse.
- Forbedre velvære ved å støtte personlig lysstyring via en smarttelefonapp.
4. Plasshåndtering
- Fang og analyser bruksdata for å forstå hvordan arealene brukes.
- Hjelp ansatte med å unngå overfylte områder og opprettholde avstandsbestemmelser.
- Bruk innsikt fra data for å skape et arbeidsområde som tilfredsstiller dine behov og senker eiendomskostnadene samtidig som de holder ansatte trygge og sunne.
5. Innendørs navigasjon
- Hjelp ansatte med å finne en ledig arbeidsplass eller et tilgjengelig møterom.
- Interact Office bruker belysningsinfrastrukturen og sanntidsbeleggsdata for å veilede de ansatte dit de.
- Hypernøyaktig innendørsnavigasjon muliggjør en rekke tilleggsapplikasjoner og forbedrer ansattes opplevelse og ytelse, samtidig som folk holder seg friske.
6. Bioadaptiv belysning
- Interact Office biotilpasset belysning hjelper deg å få det beste ut av din største investering: medarbeiderne dine.
- Ulike nivåer av lysintensitet og fargetemperaturer kan støtte velvære, bidra til å gi energi til personalet og forbedre ytelsen ved å støtte kroppens døgnrytme.
7. Miljøovervåking
- Interact Office Miljøovervåking lar deg fjernovervåke og administrere forhold på tvers av kontorene dine og optimalisere for ansattes velvære og komfort.
- Avanserte sensorfunksjoner er samlet i en enkelt enhet og inkluderer temperatur, relativ fuktighet og støynivåer, i tillegg til antall personer, persontelling og dagslysnivådata.
- Sensorene er også Bluetooth-aktiverte for å aktivere posisjonstjenester.
8. Forvaltning av lyspunkter
- Administrer anleggets belysningsvedlikehold mer effektivt.
- Fjerndiagnostikk muliggjør planlagt forebyggende og raskt reaktivt vedlikehold, mens fastvare- og programvareoppdateringer kan installeres automatisk.